سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی

/ / وبلاگ
راهنمای سفارش تابلو های تبلیغاتی

۶ سوال رایجی که قبل از سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی مطرح میشود

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی / تبلیغات یکی از عناصر اصلی بسیاری از کسب و کار های جدید و حتی سنتی میباشند به همین دلیل باید به آن اهمیت زیادی داد.

بسیاری از افراد تصور میکنند برای تبلیغ کسب و کار خود باید هزینه ی زیادی را صرف کنند این در حالی است که با استفاده از روش های ساده مانند نصب تابلوهای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کار نیز میتوان به تبلیغات پر بازده پرداخت و شاهد نتایج فوق العاده ای بود.

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارها از اهمیت سفارش تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم و کامپوزیت و نصب آن ها در محیط های مناسب کاملا اطلاع پیدا کرده اند به همین دلیل سوالات زیادی را در مورد آن مطرح میکنند.

همین موضوع باعث شده است تا در این مطلب تصمیم بگیریم به سوالات رایجی که در مراجعه به تابلوسازی ها مطرح میشود پاسخ دهیم.

سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی به چه صورتی است؟

تابلوهای تبلیغاتی در صورتی بیشترین بازده را خواهند داشت که به بهترین شکل ممکن اجرا شوند به همین دلیل باید تمام مراحل سفارش آن ها به خوبی انجام شود.
برای سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی مانند چلنیوم باید قبل از هر چیز اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

بعد از این میتوانید به صورت حضوری به تابلو سازی مورد نظر خود مراجعه کنید و یا با کارشناسان تابلوسازی ها تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره ی رایگان و حرفه ای برخوردار شوید.


برای سفارش تابلوهای تبلیغاتی میتوانید به سایت تابلو سازی ها نیز مراجعه کنید. بسیاری از تابلوها مانند تابلوی کامپوزیت به راحتی از طریق سایت تابلوسازی ها قابل سفارش خواهند بود به همین دلیل میتوانید در کمترین زمان ممکن به سفارش تابلوی مورد نظر خود بپردازید.
بعد از سفارش آنلاین یا حضوری تابلوهای تبلیغاتی مانند چلنیوم و کامپوزیت ، کارشناسان به صورت حضوری به محل پروژه اعزام خواهند شد.

این کار باعث میشود تا ابعاد تابلویی که سفارش داده اید به صورت دقیق بررسی شود و سبک طراحی تابلو نیز مشخص گردد تا تابلوی طراحی شده بهترین تناسب ممکن را با کسب و کار مربوطه و محیط فیزیکی آن داشته باشد.

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی

ساخت تابلوهای تبلیغاتی چقدر زمان خواهد برد؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد قبل از مراجعه به تابلوسازی ها مطرح میکنند این است که اجرای تابلوهای تبلیغاتی و ساخت آن ها چقدر زمان میبرد و بعد از چند روز میتوان شاهد آماده شدن آن بود؟
بهتر است بدانید معمولا ۲ الی ۳ روز بعد از عقد قرار داد ساخت تابلوهای تبلیغاتی آغاز میشود ولی مدت زمان اجرای آن در همه ی کارگاه های تابلوسازی  یکسان نیست و به موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها پروژه های در حال انجام کارگاه مورد نظر خواهد بود.
یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که زمان اجرای تابلوهای تبلیغاتی مختلف مانند چلنیوم و تابلوی کامپوزیت تا حدی با یکدیگر تفاوت دارد بنابراین باید در مرحله ی اول اجازه دهید تا نوع تابلوی تبلیغاتی مورد نیاز برای کسب و کار خود مشخص شود و در مرحله ی بعد مدت زمان اجرای اعلام گردد.
اندازه ی تابلوی تبلیغاتی نیز در مدت زمان اجرای آن تاثیر زیادی خواهد داشت اما خوشبختانه بسیاری از تابلوسازی ها سعی میکنند تا سفارش تابلوی کامپوزیت، چلنیوم و … را در کمتر از یک هفته تا ده روز تحویل دهند تا رضایت مشتریان حفظ شود.

هزینه ی سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی چگونه محاسبه میشود؟

در صورتی که قصد سفارش تابلوهای تبلیغاتی را داشته باشید قطعا این سوال برایتان به وجود خواهد آمد که هزینه ی آن ها در تابلوسازی ها چگونه محاسبه میشود و چقدر باید برای سفارش تابلوی چلنیوم و کامپوزیت و … صرف کرد؟


به صورت کلی عوامل زیادی وجود دارند که در قیمت نهایی یک تابلوی تبلیغاتی تاثیر گذار خواهند بود و باید به آن توجه داشته باشید.

از میان عوامل مختلفی که وجود دارد قطعا متراژ تابلو بر حسب مترمعکب بیشتر تاثیر را در قیمت تابلوها خواهد داشت. بسیاری از تابلوسازی ها در مرحله ی اول لیستی از قیمت تابلوهای چلنیوم، کامپوزیت و … را بر حسب متر مکعب ارائه میکنند تا بتوانید به صورت دقیق قیمت تابلوی مورد نظر خود را محاسبه نمایید.
معمولا هزینه ی طراحی تابلوهای تبلیغاتی به صورت جداگانه محاسبه میشود به همین دلیل باید آن را به هزینه ی های سفارش تابلوها اضافه کنید.

علاوه بر این نصب تابلو توسط تابلوسازی ها هم هزینه ای در بر خواهد داشت که باید آن را نیز در نظر گرفت. هزینه ی نصب تابلو به محل نصب و متراژ آن بستگی خواهد داشت و توسط کارشناسان تابلوسازی ها انجام میشود.

6 سوال رایجی که قبل از سفارش تابلوهای تبلیغاتی مطرح میشود

نحوه ی عقد قرار داد انواع تابلوهای تبلیغاتی چگونه است؟

برای سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم، کامپوزیت و موارد دیگر باید قبل از هر چیز به عقد قرار داد با کارگاه تابلوسازی مورد نظر بپردازید.

معمولا در بسیاری از کارگاه ها برای انجام پروژه های تابلوسازی یک سوم مبلغ به صورت پیش پرداخت تسویه میگردد و مشتری باقی مبلغ را در هنگام دریافت تابلوی تبلیغاتی پرداخت خواهد کرد که البته در برخی از کارگاه ها ممکن است روند سفارش کمی تفاوت داشته باشد.

بهترین تابلوی تبلیغاتی برای هر کسب و کار چه تابلویی است؟

به طور حتم قبل از اینکه به سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم، کامپوزیت و دیگر تابلوهای بپردازید این سوال برایتان به وجود خواهد آمد که بهترین تابلو برای کسب و کارتان چه تابلویی است و کدام تابلو به صورت بهتر کسب و کارتان را معرفی خواهد کرد؟
بهتر است بدانید این سوال را بسیاری از افراد در مراجعه به تابلوسازی ها مطرح میکنند. در واقع نوع تابلوی تبلیغاتی و سبک اجرای آن به عوامل زیادی مرتبط است که یکی از مهمترین آن ها اندازه ی تابلوی تبلیغاتی میباشد.

باید بدانید که تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم و کامپوزیت هر کدام در اندازه های خاص قابل پیاده سازی میباشند و ممکن است در برخی اندازه ها چندان زیبا به نظر نیایند.
محل نصب تابلوهای تبلیغاتی نیز مشخص خواهد کرد که هر تابلو در چه مکانی باید نصب شود. . اگر قصد سفارش تابلوهای چلنیوم، کامپوزیت و فلسکی را دارید باید با کارشناسان شرکت های تابلوسازی تماس حاصل فرمایید تا از محل نصب تابلو بازدید شود.

بازدید از محل نصب تابلو باعث خواهد شد تا بتوانید از امکان نصب انواع تابلوها اطمینان حاصل کنید.
از میان عوامل دیگری که در انتخاب بهترین تابلوی تبلیغاتی نقش خواهد داشت میتوان به هویت بصری برند ها اشاره کرد. حتی کسب و کارهای بسیار کوچک و مغازه ها نیز باید به مخاطبان خود نوعی از هویت بصری را در تابلوهای مختلف مانند چلنیوم و کامپوزیت ارائه کنند تا بتوان نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

در تابلوهای تبلیغاتی از کدام رنگ ها باید استفاده شود؟

این که در تابلوهای تبلیغاتی باید از کدام رنگ ها استفاده شود سوال بسیار مهمی است که پاسخ به آن تنها توسط کارشناسان خبره ممکن خواهد بود.
برای سفارش تابلوی کامپوزیت و چلنیوم باید حتما به رنگی که در آن استفاده خواهد شد اهمیت زیادی داد چون رنگ ها در کمترین زمان ممکن پیام های مختلف را به مخاطبان ارائه خواهند داد و همین باعث میشود تا با انتخاب رنگی مناسب بتوان به تبلیغات سریع و موثر پرداخت.
انتخاب رنگ باید در وهله ی اول با توجه به نوع کسب و کار انجام گیرد. مثلا کسب و کارهایی مانند رستوران ها و فست فود ها باید از رنگ های قرمز و زرد در تابلوهای تبلیغاتی خود استفاده کنند تا مخاطبان از مشاهده ی تابلوی مورد نظر خود احساس مناسبی داشته باشند.
علاوه بر نوع کسب و کار باید رنگ های سازمانی و رنگ هایی که در هویت بصری برند وجود دارد را نیز مورد توجه قرار داد. طراحانی که در تابلوسازی ها مشغول به فعالیت هستند با رعایت این نکات کمک میکنند تا تابلوهای تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شود تا صاحبان کسب و کارها از محصول نهایی رضایت کافی داشته باشند.

در این مطلب سعی نمودیم تا به سوالات رایجی که قبل از مراجعه به تابلوسازی ها به وجود می آید پاسخ دهیم. در صورتی که پاسخ سوال شما در این صفحه وجود نداشت میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما آماده هستند تا به صورت غیر حضوری تمامی نکات لازم در مورد سفارش تابلوی کامپوزیت، چلنیوم و … را با شما در میان بگذارند.

۱۸ Comments to “ سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی”

  1. film says :پاسخ

    Very good post! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the great writing. Elsa Thaxter Beera

  2. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the website is also really good. Melba Jasun Volny

  3. I believe this is among the most significant info for me. Eadie Erskine Angi

  4. Appreciation to my father who shared with me on the topic of this webpage, this web site is really remarkable. Jordan Carlin Lyudmila

  5. Excellent, what a blog it is! This weblog provides useful information to us, keep it up. Tatiania Joey Gabbi

  6. Improve your skills in one of the most popular sports in the world. Karisa Web Rhody

  7. Sweet site, super pattern, real clean and employ pleasant. Rosina Emery Cheyne

  8. porno says :پاسخ

    If you want to use the photo it would also be good to check with the artist beforehand in case it is subject to copyright. Best wishes. Aaren Reggis Sela

    1. admin says :پاسخ

      Which image are you talking about?

  9. Your website is spectacular. It is normally quick and all the bests to get permitting reviews. Genny Worth Dalia

  10. Thanks so much for the blog post. Thanks Again. Cool. Myrilla Micheal Trinatte

  11. You take a same interesting website. I like the whole word that you provide with every article. Willetta Steve Aspasia

  12. If you want to use the photo it would also be good to check with the artist beforehand in case it is subject to copyright. Best wishes. Aaren Reggis Sela

  13. I am sure this post has touched all the internet visitors, its really really fastidious paragraph on building up new blog. Clarita Jerome Rap

  14. I really wanted to make a brief word to express gratitude to you for the amazing tips and tricks you are writing at this site. My time consuming internet look up has finally been compensated with good quality details to write about with my friends. I would admit that many of us site visitors actually are rather lucky to be in a wonderful website with many perfect professionals with useful principles. I feel truly privileged to have seen your entire webpages and look forward to plenty of more brilliant minutes reading here. Thank you again for a lot of things.
    Andee Abdel Camm

  15. A good blog! I will bookmark a few of these.. Gabriella Weidar Jair

  16. Diese shoulds die beste Sammlung von Website bloggen ich je herausgefunden . Aime Erhard Eiger

  17. Diese shoulds die beste Sammlung von Website bloggen ich je herausgefunden . Suellen Christoforo Jovia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *