انواع تابلو های تبلیغاتی جدید

/ / وبلاگ
پرطرفردار ترین تابلوهای تبلیغاتی که باید با آن ها آشنا شوید

پرطرفردار ترین تابلوهای تبلیغاتی که باید با آن ها آشنا شوید

انواع تابلو های تبلیغاتی جدید

انواع تابلو های تبلیغاتی جدید / تبلیغات یکی از مهمترین عناصر رشد و پیشرفت شرکت ها، سازمان ها و به طور کلی کسب و کار های مختلف میباشد به همین دلیل مدیران کسب و کار های مختلف همواره به دنبال روشی موثر برای تبلیغات برند خود میباشند.

در حال حاضر روش های تبلیغاتی مدرن تقریبا جای روش های سنتی را پر کرده اند و بسیاری از افراد تنها توجه خود را به این موضوع منعطف می نمایند این در حالی است که بی توجه به برخی از روش ها مانند استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باعث میشود تا درصد قابل توجهی از مشتریان با بی تفاوتی از کنار شرکت ها و کسب و کارهای مختلف عبور کنند به همین دلیل در ادامه تصمیم گرفته ایم تا به معرفی پرطرفدارترین تابلوی های تبلیغاتی بپردازیم تا با مراجعه به تابلو سازی ها بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

هاشیه

تابلوهای ترموود

تابلوهای ترموودهمانطور که به آن اشاره کردیم تابلوهای ترموود جزء پر طرفدارترین محصولات در تابلو سازی ها به شمار میروند اما در صورتی که به دنبال انتقال حسی ناب و متفاوت به مشتریان خود هستید بهتر است با تابلوی های ترموود نیز آشنا شوید چون این تابلو ها برای بسیاری از برند ها بهترین انتخاب ممکن خواهند بود.
متفاوت بودن تابلوهای ترموود به این دلیل است که این تابلو ها به صورت پایه از چوب ساخته میشوند. استفاده از چوب در این تابلوها باعث شده است تا تابلوهای ترموود زیبا تر از گزینه های دیگر به نظر برسد و بسیاری از مشتریان از زیبایی این تابلو ها متحیر شوند.
در صورتی که قصد سفارش تابلوی های ترموود از تابلوسازی های مختلف را دارید، میتوانید این اطمینان را داشته باشید که این تابلو ها در اثر رطوبت و بارندگی، حشرات و آفات، گرما، سرما و … به خوبی مقاوم سازی خواهند شد و از دوام بالای برخوردار خواهند بود.

556

تابلوی کامپوزیتی

نما کامپوزیتتابلو های کامپوزیت هم جزء پرطرفدار ترین محصولاتی هستند که در اکثر تابلو سازی ها تولید میشوند و میتوانید به راحتی آن ها را سفارش دهید. مزیت اصلی این تابلو ها نسبت به سایر مواردی که در این مطلب به آن اشاره کردیم قطعا دوام فوق العاده ی آن خواهد بود.
تابلوهای کامپوزیتی از ورقه های آلومینیومی و آلیاژ های مقاوم تولید شده اند به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی را خواهند داشت. این تابلو ها در صورتی که توسط شرکت های تابلو سازی مطرح تولید شوند قطعا از زیبایی قابل قبولی برخوردار خواهند بود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که متریال به کار رفته در این تابلو ها در نهایت ظاهری ساده را به ارمغان خواهد آورد.

556

تابلوهای حروف برجسته ی پانچی

حروف برجستهسیاری از مشتریان در مراجعه به تابلو سازی ها معمولا به هزینه ی تولید تابلو و مقاومت ان توجه زیادی دارند و به زیبایی تابلو توجه ندارند به همین دلیل بعد از مدتی کوتاه از انتخاب خود پشیمان میشوند به همین دلیل توصیه میکنیم در کنار موارد مختلفی که وجود دارد زیبایی تابلوی انتخاب شده را هم در نظر داشته باشید و با تابلوهایی مانند تابلوهای نورانی پانچی بیشتر آشنا شوید.
بی شک وجود تابلوهای حروف برجسته ی پانچی در سر در بسیاری از مغازه، رستوران ها، شرکت ها و … باعث شده است تا مشتریان حس متفاوتی را نسبت به برخی برند ها داشته باشند چون وجود این تابلو ها زیبایی غیر قابل وصفی را به ورودی ها خواهد بخشید. زیبایی تابلوهای برجسته ی پانچی بیشتر به علت نورانی بودن و استفاده از چلنیوم و پلسکی گلس در ساختار آن میباشد.
این تابلوها نیز از دوام قابل قبولی برخوردار هستند اما باید به سرویس و نگهداری آن ها توجه زیادی داشت. بهتر است بدانید این تابلو ها در ارتفاعات بالا و برخی از اماکن قابل استفاده نیستند به همین دلیل باید قبل از هر چیز با تابلوسازی مورد نظر خود مشورت نمایید.

هاشیه

تابلوهای لایت باکس

بک لایتتابلوهای لایت باکس هم امروزه در بسیاری از اماکن مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل آن ها را در لیست پرطرفدار ترین تابلوهایی که در تابلو سازی ها تولید میشوند قرار داده ایم.
تابلوهای لایت باکس بیشتر برای کسب و کارهایی مناسب خواهند بود که به دلایل مختلف امکان نصب تابلوهای ثابت را در سر در محل ورودی را نداشته باشند. این تابلو ها انواع مختلفی دارند که از میان آن ها میتوان به نوع آویز و ایستاده ی آن اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم برای سفارش این نوع تابلوها حتما به تابلوسازی های حرفه ای مراجعه کنید چون میتوان خلاقیت بالایی را در این نوع تابلوها به کار گرفت و بدین طریق به برجسته سازی برند کمک شایانی نمود.

556

تابلوهای استیل

حروف استیلبه جرات میتوان گفت که تابلوهای استیل جزء پر طرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی میباشند و در تمامی تابلو سازی ها تولید میشوند. تابلوهای استیل در بسیاری از موارد به عنوان تنها انتخاب صاحبان کسب و کار ها به شمار خواهند رفت چون میتوان در تمامی امکان به راحتی از آن ها استفاده نمود.
تابلوهای استیل به علت مواد تشکیل دهنده ی خاصی که دارند از طول عمر و دوام بسیار بالایی برخوردارند و میتوان تا سالها بدون مشاهده ی مشکلات مختلف از آن ها استفاده نمود. این تابلوها در شهر هایی که به دلیل شرایط آب و هوایی امکان استفاده از تابلوهای دیگر را ندارند قطعا یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

556

تابلوهای وکیوم

وکیوماز میان پرطرفدار ترین تابلوی های تبلیغاتی که در تابلو سازی ها تولید میشوند بهتر است قبل از هر چیز به معرفی تابلوهای وکیوم بپردازیم چون این تابلو های تبلیغاتی در حال حاضر در ورودی بسیاری از شرکت ها، مغازه ها و … دیده میشود.
تابلوهای وکیوم با استفاده از ورق های پلاستیکی تولید میشوند؛ بدین صورت که این ورقه ها بعد از قرار گرفتن در دمای بالا شکل گیری شده و در انتها، ورق های پلسکی روی ان قرار میگیرد.
بهتر است بدانید تابلو های وکیوم نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی از زیبایی بیشتری برخوردارند چون در طراحی این تابلوها میتوان برجستگی و عمق بیشتری را به وجود آورد. برجستگی های تابلوهای وکیوم در صورتی که به صورت خلاقانه و حرفه ای انجام شوند قطعا زیبایی زیادی را به سر در اماکن مختلف خواهند بخشید.
بهتر است بدانید زیبایی تابلوهای وکیوم تا مدت ها باقی خواهد ماند و میتوان این اطمینان را داشت که این تابلوها تا سالهای سال زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.

انواع تابلو های تبلیغاتی جدید

در مطالب بعدی شما را با نکات مهم برای انتخاب تابلوهای تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به شرایط خود انتخابی مناسب داشته باشید و از آن به عنوان پلی برای بهتر دیده شده برند خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *