فهرست مطالب
خلاصه ای در مورد تاثیر تابلو چلنیوم در انواع تبلیغات
تابلو چلنیوم و نقش آن در تبلیغات مدرن و سنتی / در تبلیغات مدرن و سنتی گویی نقش تابلو و تابلوسازی بسیار پررنگ است و در این میان تابلو چلنیوم پرشورتر از همنوعان خود توانسته در این عرصه خدمات درخور ستایشی را ارائه نماید. حتماً از روشهای تبلیغات سنتی که از گذشته تا حال هنوز هم برخی از آنها رایج است، تعدادی را به خاطر دارید. چاپ بنر، بیلبورد، مجله، روزنامه و حتی تبلیغ در تلویزیون و رادیو نمونهای ازآنچه ذکر نمودیم، هستند. ولی تبلیغات مدرن گویی بیشتر در بستر فضای آنلاین مانور داده و از آن طریق سعی در جذب تعداد کثیری مشتری برای کسبوکارها دارند.
طراحی سایت، احداث وبلاگ، دایر سازی پیج و شبکههای اجتماعی همگی از این موارد هستند. ولی با نگاهی دقیقتر به تبلیغات مدرن و سنتی تنها نقطه مشترک بین این دو توجه به مقوله تابلوسازی است. گویی این راه تبلیغاتی در هر دو روش سنتی و مدرن موردتوجه است، زیرا بهراستی حیطه وسیعتری دارد.
سهم تابلو چلنیوم در تبلیغات مدرن و سنتی:
با نگاهی به تبلیغات مدرن و سنتی متوجه میشویم که تبلیغات سنتی مبتنی بر حالتی فیزیکی بوده، اما در روشهای مدرن این فضای اینترنت است که بیشتر مورد هدف قرار میگیرد. ولی باید قبول کرد ساخت تابلو چلنیوم گویی برترین ابزار در تبلیغات مدرن و سنتی به شمار میرود و در هر دو با اقتدار ورود یافته است. این امر نیز بیشتر به دلیل قیمت بهصرفه، جلوه بصری عالی و توانایی در جذب مشتری است که آن را جزء جداییناپذیر تبلیغات مدرن و سنتی نموده است. بدین ترتیب وقتی سخن از تبلیغاتی مدرن، بهروز و جدید به میان میآید، نام تابلوهای ساختهشده بر پایه چلنیوم در صدر این فهرست خودنمایی میکند.
تفاوت تبلیغات مدرن و سنتی با یکدیگر:
تفاوت در تبلیغات مدرن و سنتی بسیار مشهود است، اما از قدرت و نفوذ هیچیک از این دو فعالیت در جذب مشتری نمیتوان، صرفنظر نمود. این توانایی بالای این دو شگرد تبلیغاتی است که سبب شده، بسیاری هردوی این روشها را در رونق بخشیدن به کسبوکار خود بهکارگیرند. در ادامه با ذکر تفاوتهای این دو عرصه تبلیغاتی خود بیشتر به نوع و حیطه فعالیت آنها آشنا میشوید.
⦁ تفاوت اول: نوع رابطه بین مشتری و خریدار
در تبلیغات سنتی به دلیل ارتباط چشمی و کلامی واقعی که صورت میگیرد، اعتماد مشتریان بهتر جلب میشود. فروشنده قدرت این را دارد که با طراحی یک تابلو چلنیوم شکیل یا آراستن فضای داخلی فروشگاه یا نحوه برخوردی خاص تأثیر فراوانتری بر مشتریان بگذارد. تمامی این فواید در تبلیغات مدرن به دلیل ارتباط آنلاین سختتر حاصل میگردد.
⦁ تفاوت دوم: نوع دکوراسیون
دکوراسیون خارجی در تبلیغات سنتی در موفقیت کسبوکارها نقش مهمی ایفا میکند. این در حالی است که فقط طراحیها در فضای آنلاین به کمک تبلیغات مدرن میآید. البته در شرایطی که تابلوسازی نیز به کمک یک کسبوکار اینترنتی بیاید، از این ترکیب قدرت تبلیغات افزایش یافته و جذب نگاه مشتریان راحتتر میشود.
⦁ تفاوت سوم: ارائه محصول
عدم لمس و بررسی عینی محصول سبب شده، هنوز تبلیغات مدرن برای مردم چندان جذابیت نداشته باشد. تفاوت در تبلیغات مدرن و سنتی ازاینجا بسیار مشهود میشود، زیرا در تبلیغات سنتی در دسترس بودن و قابلیت تست محصول، آن را روشی قابلاعتمادتر از تبلیغات مدرن جلوه میدهد.
⦁ تفاوت چهارم: گستردگی پوشش
باآنکه تابلو چلنیوم میتواند، تبلیغات مفیدی در پیرامون کسبوکارها به راه اندازد، اما گستردگی آن بسیار محدودتر از تبلیغات مدرن است. در نوع آنلاین شما میتوانید تبلیغات خود را به منظر شهرها، استانها و حتی کشورهای دیگر نیز برسانید. همین گستردگی سبب شده، بسیاری از مدیران زیرک مشاغل، تبلیغات مدرن و سنتی را در کنار هم ارجوقرب نهند و به انجام آنها بپردازند.
⦁ تفاوت پنجم: ماندگاری مشتریان
با استفاده از تبلیغات مدرن میتوان علاوه برجذب تعداد بیشتری مشتری حس وفاداری و پایبندی به برند را نیز در آنها زنده ساخت. درصورتیکه در تبلیغات سنتی فقط آنها را به خرید ترغیب ساخته و در مراحل بعدی این رفتار فروشنده، طراحی فروشگاه و نوع تابلوی معرف است که میتواند در مشتری وفاداری ایجاد سازد یا برعکس آن را از فضا دور نماید.
فواید استفاده از تبلیغات مدرن و سنتی برای کسبوکارها:
تمامی مشاغلی که از تبلیغات مدرن و سنتی در یک راستا بهره بردهاند، بهمراتب موفقیت را با درجات بالاتری دریافت میکنند. استفاده از ترفندهای تابلوسازی برای محل کار در کنار طراحی یک سایت قدرتمند و نمایش تصاویری از محل کسب در فضای مجازی شمارا در قلههای رفیع پیروزیهای اقتصادی ثابت میسازد.
از طرفی مدیرانی که به سفارش تابلو چلنیوم پرداخته و از لوگوی سایتشان در تابلو بهره بردهاند و نمای بیرونی محل کار خود را با آن زینت بخشیدهاند نیز گویی قدرتمندتر به مصاف مبارزه با رقبا رفتهاند. بدین ترتیب تبلیغات مدرن و سنتی دو اهرم هستند که اگر در کنار هم به خدمت گرفته شوند، به حتم کامیابی را قرین مشاغل خواهند کرد.
از دیگر مزایای استفاده از این دو رکن متفاوت تبلیغات میتوان به این موارد اشاره نمود.
⦁ تأثیر عالی برافزایش میزان فروش و ترغیب مشتری به خرید
⦁ تعامل بیشتر با مشتریان و اعتمادسازی بیشتر
⦁ افزایش اعتماد برای خرید با طراحیهای زیبا و هنرمندانه
⦁ تأثیر بر عملکرد مشتری به مدد رنگبندی، سایزبندی و نوع طراحی
⦁ استفاده از تبلیغات دهانبهدهان و سرعت بخشیدن به آشنایی بیشتر از برند و محصولات آن
⦁ آشنا شدن با نظر مشتریان و لحاظ نمودن آن در تبلیغات آینده
بررسی قیمت تبلیغات مدرن و سنتی:
با بررسی قیمت تابلو تبلیغات مدرن و سنتی درمییابیم که به دلیل ارزانتر بودن ارکان تبلیغات سنتی که تابلوسازی بخش مهمی از آن است، مسلماً قیمت این نوع تبلیغات نیز بهمراتب کمتر و بهصرفهتر است. هزینه ساخت تابلو چلنیوم در مدرنترین و پیشرفتهترین مدل آن بههیچوجه با هزینه طراحی یک سایت قابل قیاس نیست. شما میتوانید با یکسوم هزینه پیادهسازی یک سایت به یک تابلوی شکیل، ماندگار و مشتریپسند دستیابید. همین امر سبب شده باوجود رونق فضاهای آنلاین و تبلیغات وسیع در آن، هنوز روشهای جذب سنتی جایگاه خود را داشته باشند.
تبلیغات مدرن یا سنتی کدام برتر است؟
با توضیحاتی که باب تبلیغات مدرن و سنتی گفتیم، طبیعی است بسیاری در انتخاب آن دچار تردید شوند. ولی باید قبول کرد که این دو در تکمیل هم موردنیاز دنیای پررقابت امروز هستند. بدون تمسک به ارکان آنها نمیتوان به درجات بالایی از موفقیت دستیافت.