فهرست مطالب
تابلو چلنیوم مناسب مشاور املاک
تابلو مشاور املاک / تابلو چلنیوم در هر صنفی مانند آرایشگری، طلافروشی و … توانمند ظاهر میشود و میتواند بهخوبی گویای مشخصات شغلی آن حرفه باشد. ولی در اینجا جهت سخن ما تابلو مناسب مشاور املاک است. این شغل نسبت به دیگر مشاغل با مشتری محدودتر و رقابت سنگینتری مواجه بوده و اغلب کسانی که یک آژانس مسکن را انتخاب میکنند، بعید است که در آینده در صورت نیاز مجدد، به مشاور دیگری مراجعه نمایند. ازاینرو به دست آوردن یا از دست دادن تکتک مشتریان بسیار مهم و سرنوشتساز میباشد. تابلو میتواند با جذب مشتریان و اطمینان بخشی به آنها در یافتن مشاوری توانا، متبحر و کار بلد تأثیرگذار باشد و ترافیک فراوانی را به سمت مغازههای املاک سرازیر سازد. ازاینرو در تابلوسازی برای مشاور املاک سعی میشود تا حد امکان از نمونههای شکیلتر و رقابتیتر استفاده شود.
میزان نیاز جامعه به آژانسهای مشاور املاک
بههرحال مسکن یکی از ضروریات زندگی است و بدون آن معیشت تحت تأثیر ناخوشایندی قرار میگیرد. ازاینرو افراد یا به جهت خریدوفروش یا بهمنظور رهن و اجاره به مشاوران املاک مراجعه میکنند. بدین ترتیب حتی اگر در حال حاضر نیز به آنها نیازی نداشته باشند، آدرس چند مورد از این مراکز برجستهتر را حتماً به خاطر میسپارند تا آینده در صورت احتیاج فوراً آنها را بیابند و از خدماتشان بهرهمند شوند. این تابلوها نمادهایی معرف هستند که اگر به طرزی صحیح و اصولی طراحی شوند، هم میتوانند مدیران و مشاوران املاک را به نیازشان برسانند و هم قادر هستند مشتریان را در تیررس انتخاب خود قرار دهند.
درواقع تابلو املاک ی موفقتر است که در صورت وجود چندین همکار در همجواری خود بتواند، بهخوبی خودنمایی کرده و در صف مغازههایی از این صنف، بهسرعت از سوی مشتریان انتخاب شود. بدین ترتیب میتوان نتیجه گرفت که هدف از طراحی تابلو محقق شده و تابلو بهقدر کافی قوی و مخاطب پسند است. امروزه بسیاری از شرکتهای تابلوسازی آنلاین به عرضه محصولاتی تخصصی با حوزههای مختلف شغلی پرداختهاند و شما با مراجعه به آنها و ابراز عرصه فعالیتتان میتوانید، تابلویی منحصربهفرد را از آنها درخواست نمایید.
نکات مهم در زمان انتخاب تابلو مناسب مشاور املاک
در انتخاب تابلو مناسب برای هر صنفی ابتدا باید به نیاز آن حوزه توجه نمود و سپس سعی کرد همراستا با آن طرح، رنگ و ساختار کلی تابلو را طرحریزی نماییم. شما برای آنکه تابلو مناسبی را انتخاب کنید میتوانید، یک نمونه تابلو مغازه موردپسند خود را در میان نمونه کارهای موجود در یک کارگاه تابلوسازی یافته و سپس اقدام به سفارش نمایید. این نمونه کارها میتوانند ازیکطرف بازگوکننده توانایی مجریان آن باشند و از سوی دیگر زاویه دید، سلیقه و نیازتان را با قالبی عینیتر به تابلوسازان نمایش دهند. در ادامه باهم نکات مهم در زمان انتخاب تابلو مناسب مشاور املاک را بررسی میکنیم.
⦁ انتقال حس اعتماد:
باید قبول کرد که خریدوفروش و حتی اجاره مسکن فعالیتی دلهرهآور است و مراجعین به بنگاههای معاملاتی از این صنف با نگرانیهای خاص خود مانند کمبود بودجه، عدم یافتن نمونه موردپسند و … مواجه هستند. در گام اول یک تابلو میتوان حس اعتماد را در آنها زنده ساخته و ساعات حضور در چنین مرکزی را برای آنها سرشار از آرامش و امید نماید.
⦁ طراحی به روز :
مشتریان آژانسهای املاک بیشتر ترجیح میدهند با یک تابلویی که طراحی بهروزی دارد، مواجه شوند نه یک تابلو قدیمی خاک خورده که از چندین فرسخی ناکارآمدیاش را فریاد میزند. تابلو چلنیوم در این عرصه بسیار موفق ظاهرشده، زیرا هم در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و آلودگی را کمتر به خود جذب میکند و هم با رنگبندی و نورپردازی خاصترش، با طراحیهای مدرن و بهروز همراستاتر است.
⦁ توجه به سایزبندی مناسب :
ابعاد نیز نقش تعیینکنندهای هم در دیده شدن داشته و هم در ایجاد طرحی سازگارتر با محیط اطراف، ازاینرو رعایت سایز مناسب بهاندازه انتخاب فونت، متن جذاب و استایلی دلنشین، تأثیرگذار و حیاتی است. یک تابلو با ابعادی بزرگ تداعیکننده حس قدرت و توانایی صاحب آن است، ازاینرو در صورت وجود چنین قابلیت در مکانتان، حتماً تا جای امکان از تابلوهایی با ابعاد بزرگتر بهره ببرید.
⦁ در نظر گرفتن روانشناسی رنگ :
هر شغلی رنگ خاص خود را دارد که بهتر میتواند، نیاز آن حوزه را بازگو نماید، روانشناسی رنگ، تخصص افراد تازهکار نیست و نیاز به کارشناسانی باتجربه در این زمینه دارد تا بتوانند بهترین رنگ را انتخاب و اجرا نمایند. تابلوسازی برای املاک به علت اینکه قرار است، معاملات کلانی در آن صورت پذیرد و سرمایه فراوانی بین مالکان و خریداران جابهجا شود، بسیار مهم است. رنگ پردازی موفقتر است که اعتماد دو طرف معامله را جذب و آنها را تا پایان قرارداد پای میز حفظ نماید.
انواع تابلوهای چلنیوم مناسب برای مشاور املاک
در طراحی تابلو چلنیوم مناسب برای املاک هیچگاه به سراغ نمونههای تکراری و لوگوهای رایج نروید و تا میشود، سلیقه و ایده پردازی را چاشنی طرحهای خودنمایید. بدین ترتیب میتوانید بر چالش همیشگی این مغازهها که یافتن مشتری بیشتر است، فائق آیید.
⦁ ترکیب تابلو ترمووود با حروف برجسته چلنیوم
بهراستی ترمووود بهخوبی توانسته تابلوسازی آنلاین را تحت تأثیر خود قرار داده و دارای رتبهای برتر میان اکثر مشتریان شود. البته چلنیوم نیز از سوی دیگر متریالی محبوب و جهانی برای حضور در سر درب بیرونی مراکز مختلف است. ترکیب این دو باهم یعنی پدیدآوردن تابلویی بینقص که هر دیده را به سمت خود معطوف میسازد. مدیران املاکی که تابلو چلنیوم ترمووود را برای معرفی خود برمیگزینند، یک برگ برنده و شانسی چندین برابری را برای رؤیت، کسب میکنند.
⦁ ترکیب لایت باکس با حروف برجسته چلنیوم
لایت باکس نیز میتواند در کنار چلنیوم یک نمونه تابلو مغازه ایدئال باشد و بهقدر کافی اثرگذاری از خود نشان دهد. درواقع ترکیببندی مناسب در تابلو املاک نقش بسیار مهمی ایفا میکند و مالکان این مکانها را از تهیه چند نمونه تابلو مجزا رها کرده و ترکیبی قدرتمند را در صورت انتخاب و چینش درست متریالها به آنها تقدیم مینماید.
⦁ تابلو لترمکس برگرفته از طراحی چلنیوم
شاید در نگاه اول بسیاری این نوع خاص را با تابلو چلنیوم بهاشتباه بگیرند و آن را همان چلنیوم پرطرفدار قلمداد کنند. البته ازنظر نوع طراحی در بسیاری جهات نیز شبیه چلنیوم است، فقط یک لبه شیشهای بهمنظور نورپردازی بهتر در فاصله دو سانتیمتری لبه نصبشده تا در هنگام روشن شدن تابلو، لبه حروف لترمکس نیز روشن شود و با این ترفند بر جذابیت تابلو افزوده گردد.